Tack för din bokning.

Kontakta oss

Telefon 08-533 315 43 . Telefontid (reception): måndag-fredag kl. 8-11.45, 12.45-15. Alla andra tider kan du lämna meddelande på vår telefonsvarare. Ring gärna på vår telefontid om du vill lämna en egenanmälan eller behöver omboka en tid.

E-post: kontakt@momentpsykologi.se

Journummer: 08-533 302 16 vid akuta ärenden kvällar och helger.


Kontaktformulär

Du kan enkelt komma i kontakt med oss via formuläret nedan.
Ange ditt namn, vilken ort det gäller (Stockholm eller Karlstad) samt hur och när du vill bli kontaktad, så hör vi av oss inom kort!

(Formuläret skickas över en säker anslutning med kryptering.)




Mottagningsadress:

Västmannagatan 6, 5 tr

111 24 Stockholm



Synpunkter och klagomål

Dina upplevelser av vården och bemötandet är värdefull och lärorik kunskap för att vi skall kunna förbättra och utveckla oss. Vi vill gärna ha dina synpunkter, både ris och ros.

Hur meddelar jag mina synpunkter på Moment Psykologi?
Har du generella frågor eller synpunkter som inte rör ett specifikt ärende, kan du skicka e-post till oss på kontakt@momentpsykologi.se

Har du klagomål på vården kontaktar du, i första hand, den aktuella psykologen eller läkaren. Du kan också vända dig till Moment Psykologis verksamhetschef med ärenden som rör vårdkvaliteten. Dessa synpunkter tas med fördel emot per brev eller e-post: Verksamhetschef Alexandra Arnberg, Västmannagatan 6, 111 24 Stockholm, fornamn.efternamn@momentpsykologi.se

Hur meddelar jag mina synpunkter till andra instanser?

Om du har klagomål på vården kan du – både som patient och närstående framföra dina synpunkter till Inspektionen för vård och omsorg (IVO). Om du själv eller någon närstående råkat ut för en vårdskada eller upplevt brister i patientsäkerheten i samband med vård eller behandling inom hälso- och sjukvården eller tandvården, kan du framföra detta till Inspektionen för vård och omsorg (IVO).